Кеңес беру пункті


                              Растаймын:

«Волошинка орта мектебі» КММ

директорының міндетін у.а.

                                                        ____________Павлик А.В.

                                                 «___»__________2023 ж

 

2023-2024 оқу жылы  «ВОЛОШИНКА ОРТА МЕКТЕБІ» КММ-нің ЖАНЫНДАҒЫ «Балапан» Шағын ОРТАЛЫҒЫНЫҢ  КЕҢЕС БЕРУ МАМАНДАРЫНЫҢ ЖҰМЫС КЕСТЕСІ

 

 

 

Апта күндері

Жұмыс уақыты

Жұмыс түрі

Шағын орталыққа  жауапты қызметкерінің лауазымы

1-ші  айдың сәрсенбісі

15.00-16.00

Ата-аналарға, заңды өкілдерге кеңес беру (жеке және кіші топ), экскурсиялар—

Әдіскер  Буслаева Н.А.

 

2-ші айдың сәрсенбісі

14.00-16.00

Ата-аналарға, заңды өкілдерге кеңес беру (жеке және кіші топ), экскурсиялар—

тәрбиеші, медбике Баклина Л.В.

3-ші айдың сәрсенбісі

15.00-16.00

Ата-аналарға, заңды өкілдерге кеңес беру (жеке және кіші топ), экскурсиялар—

Музыкалық жетекші

Корабельникова К,В.

4-ші айдың сәрсенбісі

15.00-16.00

Ата-аналарға, заңды өкілдерге кеңес беру (жеке және кіші топ), экскурсиялар—

Педагог – психолог

Копыткова М,Г,

 

Растаймын:

«Волошинка орта мектебі» КММ-нің  

директорының қызметін у.а..

______________Павлик А.В.

«_______» _________2023 ж

 

Кеңес беру орталығындағы тәрбиесішісінің  лауазымдық сипаттамасы

 

  1. Жалпы ережелер

 

1.1. Консультациялық орталықтың тәрбиешісі  педагогикалық орта арнаулы немесе жоғары білімі бар адамдар арасынан тағайындалады.

1.2. Тәрбиешінің 3 жылдан кем емес тәрбиешілік тәжірибесі болуы керек.

 

  1. Лауазымдық міндеттер

2.1.Тәрбиеші ата-аналарға педагогикалық білім беруді ұйымдастырады

2.2.Бала дамуының жеке ерекшеліктеріне қарай түзету-дамыту сабақтарын жоспарлайды және жүргізеді;

2.3.Әдістемелік ұсыныстар әзірлейді

2.4.Шағын орталыққа  келмейтін балалардың ата-аналарына (заңды өкілдеріне) консультациялар жүргізеді

2.5.Балалар мен ата-аналарға жеке және топтық консультациялар, конкурстар, көрмелер, лекциялар, семинарлар және т.б.

2.6.Құжаттаманы уақытылы толтырады және дұрыс жүргізеді.

2.7.Кеңес беру орталығының отырыстарына қатысады; ата-аналарға арналған лекциялар, семинарлар.

2.8.Сабақ кезінде балалардың өмірі мен денсаулығын қорғау жөніндегі нұсқаулықтарды орындайды.

2.9.Бекітілген жоспарға сәйкес сабақ өткізеді.

 

  1. Тәрбиеші білуі керек

 

3.1.Білім беру саласындағы нормативтік құжаттар.

3.2.Мектепке дейінгі педагогика және психология.

3.3. Сабақтар өткізілетін бағдарлама.

3.4.Бала тұлғасының дамуының жеке ерекшеліктері.

3.5.Санитарлық нормалар мен ережелер.

 

  1. Жауапкершілік

 

  Тәрбиеші  кеңес беру  орталықтың қызмет бағдарламасын толық орындамағаны, осы нұсқаулықпен жүктелген міндеттерді орындамағаны үшін жауапты болады.

 

Танысты:

  _______________________________________ «____»_____2023 ж

_______________________________________ «____»_____2023 ж

_______________________________________ «____»_____2023 ж

_______________________________________ «____»_____2023 ж  

 

 

Мен растаймын:

                                                                                    «Волошинка орта мектебі» КММ директорының м.у.а.

                                                                ______________Павлик А.В.

                                                            «_______» _________2023 ж

Кеңес беру пунктіндегі педагог-психологтың лауазымдық сипаттамасы

Жалпы ережелер

1.1. Консультациялық пункттің педагог-психологын (бұдан әрі – КП) «Волошинка орта мектебі» КММ-нің  директорын қызметке тағайындайды және қызметтен босатады.

1.2. Педагог-психологтың жоғары арнаулы білімі болуы керек.

1.3. Педагог психолог тікелей мектеп директорына бағынады.

1.4. Педагог-психолог өз қызметінде Қазақстан Республикасының Конституциясын, «Қазақстан Республикасының Білім туралы» Заңын, Қазақстан Республикасының Отбасы кодексін, Үкіметтің және барлық деңгейдегі білім беру органдарының шешімдерін басшылыққа алады. Оқушыларды  оқыту мен тәрбиелеу мәселелері бойынша; дамытушылық және арнайы педагогика мен психологияның ережелері, оқушылардың дамуындағы ауытқулардың алдын алу және түзету әдістері мен тәсілдері, дефектологияның анатомиялық, физиологиялық және клиникалық негіздері; әкімшілік, еңбек және экономикалық заңнама; еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы мен өрттен қорғау ережелері мен нормаларын педагог психолог бала құқықтары туралы конвенцияны сақтайды.

  1. Лауазымдық міндеттер

Педагог психолог келесі қызметтік міндеттерді орындайды:

2.1. талдайды:

- балалардың дамуындағы ауытқуларға әсер ететін факторларды;

  - балалардың даму ауытқуларын түзету саласындағы перспективалық мүмкіндіктер;

2.2. кеңес береді:

- кәмелетке толмаған оқушылардың ата-аналарына (заңды өкілдеріне) және педагогтарға дамуында кемістігі бар балаларға көмек көрсетудің арнайы әдістері мен тәсілдерін қолдану туралы;

2.3. қамтамасыз етеді:

- қажетті құжаттаманы жүргізу және қажетті есептерді ұсыну;

- балалардың психикалық дамуы мәселелері бойынша жеке кеңес беру ;

  - дамуында ауытқуы бар балалардың ата-аналарымен (заңды өкілдерімен) қарым-қатынас жасау;

2.4. құрастырады:

- белгіленген нысандағы қажетті құжаттама.

Құқықтар

 

Педагог-психолог өз құзыреті шегінде:

  3.1. қатысу:

- КП дамуының саясаты мен стратегиясын әзірлеуде, тиісті стратегиялық құжаттарды құруда;

3.2. қатысу:

  - Шағын орталық педагогикалық кеңесінің жұмысында;

  - Педагогикалық кеңестің және кез келген басқа алқалы басқару органдарының шешімдерін қабылдау кезінде;

3.3. көтеру:

- сіздің біліктілігіңіз.

Жауапкершілік

 

4.1.Мектеп директорының Жарғысын және заңды бұйрықтарын және басқа да жергілікті нормативтік құқықтық актілерді дәлелді себептерсіз орындамағаны немесе тиісінше орындамағаны үшін осы Нұсқаулықпен белгіленген қызметтік міндеттері, оның ішінде осы Нұсқаулықпен берілген құқықтарды пайдаланбағаны үшін, нәтижесінде ұйымның бұзылуына әкеп соғады. оқу процесіне, педагог-психолог еңбек заңнамасында белгіленген тәртіппен тәртіптік жауапкершілікке тартылады.

4.2. Баланың жеке басына физикалық және (немесе) психикалық зорлық-зомбылық көрсетумен байланысты тәрбие әдістерін пайдаланғаны, оның ішінде бір реттік қолданғаны үшін логопед педагог еңбек заңнамасына және «Білім туралы» Заңға сәйкес қызметінен босатылуы мүмкін. Қазақстан Республикасы».

4.3. Педагог-психолог өздерінің қызметтік міндеттерін, сондай-ақ осы Нұсқаулықпен берілген құқықтарын орындауына (орындамауына) байланысты Кеңес беруге немесе оқу-тәрбие процесіне қатысушыларға (соның ішінде моральдық) зиян келтіргені үшін материалдық жауаптылықта болады. еңбек және (немесе) азаматтық заңнамада белгіленген тәртіппен және шектерде.

Қарым-қатынастар.

Лауазымы бойынша қарым-қатынастар. Педагог психолог:

5.1. жылына бір рет оқу жылының соңында тікелей басшысына қызметі туралы жазбаша есеп береді;

5.2. Кеңес беру жағдайында жұмыс істейтін оқытушылар құрамымен құзыретіне кіретін мәселелер бойынша жүйелі түрде ақпарат алмасады.

 

  Мен лауазымдық нұсқаулықпен таныстым: __________________________Ф.И.О._______________ (қолы)

" "___________20

 

 

 

Мен растаймын:

                                                                                    «Волошинка орта мектебі» КММ директорының м.у.а.

                                                                ______________Павлик А.В.

                                                            «_______» _________2023 ж

Кеңес беру пунктіндегі педагог-психологтың лауазымдық сипаттамасы

Жалпы ережелер

1.1. Консультациялық пункттің педагог-психологын (бұдан әрі – КП) «Волошинка орта мектебі» КММ-нің  директорын қызметке тағайындайды және қызметтен босатады.

1.2. Педагог-психологтың жоғары арнаулы білімі болуы керек.

1.3. Педагог психолог тікелей мектеп директорына бағынады.

1.4. Педагог-психолог өз қызметінде Қазақстан Республикасының Конституциясын, «Қазақстан Республикасының Білім туралы» Заңын, Қазақстан Республикасының Отбасы кодексін, Үкіметтің және барлық деңгейдегі білім беру органдарының шешімдерін басшылыққа алады. Оқушыларды  оқыту мен тәрбиелеу мәселелері бойынша; дамытушылық және арнайы педагогика мен психологияның ережелері, оқушылардың дамуындағы ауытқулардың алдын алу және түзету әдістері мен тәсілдері, дефектологияның анатомиялық, физиологиялық және клиникалық негіздері; әкімшілік, еңбек және экономикалық заңнама; еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы мен өрттен қорғау ережелері мен нормаларын педагог психолог бала құқықтары туралы конвенцияны сақтайды.

  1. Лауазымдық міндеттер

Педагог психолог келесі қызметтік міндеттерді орындайды:

2.1. талдайды:

- балалардың дамуындағы ауытқуларға әсер ететін факторларды;

  - балалардың даму ауытқуларын түзету саласындағы перспективалық мүмкіндіктер;

2.2. кеңес береді:

- кәмелетке толмаған оқушылардың ата-аналарына (заңды өкілдеріне) және педагогтарға дамуында кемістігі бар балаларға көмек көрсетудің арнайы әдістері мен тәсілдерін қолдану туралы;

2.3. қамтамасыз етеді:

- қажетті құжаттаманы жүргізу және қажетті есептерді ұсыну;

- балалардың психикалық дамуы мәселелері бойынша жеке кеңес беру ;

  - дамуында ауытқуы бар балалардың ата-аналарымен (заңды өкілдерімен) қарым-қатынас жасау;

2.4. құрастырады:

- белгіленген нысандағы қажетті құжаттама.

Құқықтар

 

Педагог-психолог өз құзыреті шегінде:

  3.1. қатысу:

- КП дамуының саясаты мен стратегиясын әзірлеуде, тиісті стратегиялық құжаттарды құруда;

3.2. қатысу:

  - Шағын орталық педагогикалық кеңесінің жұмысында;

  - Педагогикалық кеңестің және кез келген басқа алқалы басқару органдарының шешімдерін қабылдау кезінде;

3.3. көтеру:

- сіздің біліктілігіңіз.

Жауапкершілік

 

4.1.Мектеп директорының Жарғысын және заңды бұйрықтарын және басқа да жергілікті нормативтік құқықтық актілерді дәлелді себептерсіз орындамағаны немесе тиісінше орындамағаны үшін осы Нұсқаулықпен белгіленген қызметтік міндеттері, оның ішінде осы Нұсқаулықпен берілген құқықтарды пайдаланбағаны үшін, нәтижесінде ұйымның бұзылуына әкеп соғады. оқу процесіне, педагог-психолог еңбек заңнамасында белгіленген тәртіппен тәртіптік жауапкершілікке тартылады.

4.2. Баланың жеке басына физикалық және (немесе) психикалық зорлық-зомбылық көрсетумен байланысты тәрбие әдістерін пайдаланғаны, оның ішінде бір реттік қолданғаны үшін логопед педагог еңбек заңнамасына және «Білім туралы» Заңға сәйкес қызметінен босатылуы мүмкін. Қазақстан Республикасы».

4.3. Педагог-психолог өздерінің қызметтік міндеттерін, сондай-ақ осы Нұсқаулықпен берілген құқықтарын орындауына (орындамауына) байланысты Кеңес беруге немесе оқу-тәрбие процесіне қатысушыларға (соның ішінде моральдық) зиян келтіргені үшін материалдық жауаптылықта болады. еңбек және (немесе) азаматтық заңнамада белгіленген тәртіппен және шектерде.

Қарым-қатынастар.

Лауазымы бойынша қарым-қатынастар. Педагог психолог:

5.1. жылына бір рет оқу жылының соңында тікелей басшысына қызметі туралы жазбаша есеп береді;

5.2. Кеңес беру жағдайында жұмыс істейтін оқытушылар құрамымен құзыретіне кіретін мәселелер бойынша жүйелі түрде ақпарат алмасады.

 

  Мен лауазымдық нұсқаулықпен таныстым: __________________________Ф.И.О._______________ (қолы)

" "___________20

 

 

 

 

 

Мен растаймын:

                                                                                    «Волошинка орта мектебі» КММ директорының м.у.а.

                                                                ______________Павлик А.В.

                                                            «_______» _________2023 ж

Кеңес беру  орталық жұмысындағы музыка жетекшісінің лауазымдық сипаттамасы

  1. Жалпы ережелер

1.1. Кеңес беру орталықтың музыкалық жетекшісін (бұдан әрі – ҚБ) «Волошинка орта мектебі» КММ  директоры қызметке тағайындайды және қызметтен босатады.

1.2. Музыка жетекшісінің жоғары кәсіптік білімі немесе орта кәсіптік білімі болуы керек.

1.3. Музыка жетекшісі тікелей мектеп директорына бағынады

1.4. Кеңес беруші  жұмысты жүргізу үшін музыка жетекшісі келесі құзыреттерге ие болуы керек:

ерте және мектепке дейінгі жастағы балалармен және олардың отбасыларымен жұмысты ұйымдастыру бөлігінде білім беру ұйымының қызметін реттейтін нормативтік құжаттарды білу;

мектепке дейінгі, жалпы әлеуметтік және отбасылық проблемаларды жақсы түсінуі, әлеуметтік маңызы бар проблемалардың туындау және шешу себептері мен механизмдерін білу;

ересек аудиториямен жұмыс істеу әдістері мен тәсілдерін меңгеру;

мектеп жасына дейінгі балаларды диагностикалау мен тәрбиелеудің өзіндік әдістерін, оларды балалар контингентінің «өзгергіштігін» ескере отырып қолдануды;

ақпаратты жинау және өңдеу әдістерін меңгеру;

Кеңес беруші  өз бетінше (қажет болған жағдайда алқалы түрде) отбасына педагогикалық көмек көрсету әдістері бойынша шешім қабылдайды.

 

Лауазымдық міндеттері

 

Музыка жетекшісі келесі қызметтік міндеттерді орындайды:

2.1. Отбасына педагогикалық көмек көрсету жолдары туралы шешім қабылдайды.

2.2. Отбасы тәрбиесі жағдайында балалардың музыкалық-эстетикалық дамуына әдістемелік ұсыныстар әзірлейді.

2.3. Мектепке дейінгі білім беру ұйымына бармайтын балалардың ата-аналарына (заңды өкілдеріне) балалардың музыкалық қабілетін дамыту бойынша әдістемелік және көмек беру  көмегін көрсетеді.

2.4. Белгіленген нысан бойынша қажетті құжаттарды дайындайды.

 

Құқықтар

Музыкалық жетекші өз құзыреті шегінде:

3.1. кеңес беру орталығының  дамуының саясаты мен стратегиясын әзірлеуге, тиісті стратегиялық құжаттарды жасауға қатысу.

3.2. шағын орталық  педагогикалық кеңесінің жұмысына, педагогикалық кеңестің және кез келген басқа алқалы басқару органдарының шешімдерін қабылдауға қатысу.

3.3. Өз дағдыларыңызды жетілдіріңіз.

 

Жауапкершілік.

Музыкалық жетекші жауапты:

4.1.Мектеп директорының Жарғысын және заңды өкімдерін және басқа да жергілікті нормативтік құқықтық актілерді, осы Нұсқаулықпен белгіленген қызметтік міндеттерін дәлелді себептерсіз орындамағаны немесе тиісінше орындамағаны үшін, оның ішінде осы Нұсқаулықпен берілген құқықтарды пайдаланбағаны үшін, нәтижесінде ұйымның бұзылуына әкеп соғады. оқу процесіне музыка жетекшісі еңбек заңнамасында белгіленген тәртіппен тәртіптік жауапкершілікке тартылады.

4.2. Баланың жеке басына физикалық және (немесе) психикалық зорлық-зомбылық көрсетуге байланысты тәрбие әдістерін пайдаланғаны, оның ішінде бір реттік қолданғаны үшін музыка жетекшісі еңбек заңнамасына және «Қазақстан Республиканың білім туралы» Заңына сәйкес қызметінен босатылуы мүмкін.».

4.3. Қызметтік міндеттерін, сондай-ақ осы Нұсқаулықпен берілген құқықтарды орындауға (орындамауға) байланысты кеңес беру  немесе білім беру процесіне қатысушыларға зиян (соның ішінде моральдық) үшін музыка жетекшісі материалдық жауапкершілікте болады. еңбек және (немесе) азаматтық заңнамада белгіленген тәртіппен және шекте.

 

Қарым-қатынастар.

  Лауазымы бойынша қарым-қатынастар. Музыкалық жетекшісі:

5.1. Жылына бір рет оқу жылының соңында тікелей басшысына қызметі туралы жазбаша есеп береді.

5.2. Кеңес беру  жағдайында жұмыс істейтін оқытушылар құрамымен құзыретіне жататын мәселелер бойынша жүйелі түрде ақпарат алмасады.

 

Мен жұмыс сипаттамасын оқыдым:

_________________________Т.А.Ә._______________ (қолы) _____20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Байланыстар

Мекен-жайы:

Солтүстік Қазақстан облысы, Есіл ауданы, Волошинка ауылы, Мектеп көшесі, 7

Тел.: 8(71543) 5-40-43
Пошта: voloshinka1@mail.ru

Пайдалы сілтемелер

Жол жүру сызбасы

© 2024 Мектеп v1.0

Ақпарат:

Email: xxx@mail.ru
Тел: 8 (xxxx) xx-xx-xx